a) Vložením zboží do nákupního košíku na www.mojemincovna.cz a následným vyplněním objednávkového formuláře.
b) Zavoláním na zákaznickou linku 226 523 096 (PO-ČT 9:00 - 17:00, PÁ 9:00 - 15:00). Náš operátor s Vámi objednávku ochotně vyplní.
Platba při převzetí zboží
Za zboží zaplatíte při přebírání zboží od doručovatele. Částku hradíte v hotovosti poštovnímu doručovateli nebo přímo na pobočce pošty, kde je Vaše zásilka uložena.
Platba kartou
Za nákup zaplatíte ihned po odeslání objednávky prostřednictvím nezávislé platební brány ComGate, jež je licensováným subjektem pro platební transakce podléhající dohledu České národní banky
Platba bankovním převodem
Za zboží zaplatíte ihned po odeslání objednávky převodem z Vašeho účtu na číslo účtu: 2601687521/2010, jako variabilní symbol prosím vždy použijte číslo objednávky. Pokyny pro platbu obdržíte v potvrzení objednávky na Vaši e-mailovou adresu.
Zboží je rezervováno po dobu 7 kalendářních dní, pokud nedojde k úhradě je objednávka automaticky stornována. V případě potřeby prodloužit termín splatnosti kontaktujte ve stanovené lhůtě 7 dní náš zákaznický servis.
Zboží je zasíláno pouze prostřednictvím služeb České pošty, s.p.
Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat osobně v den doručení na jakékoliv pobočce České pošty, a oznámit tuto skutečnost naši společnosti.
V případě dotazů neváhejte kontaktovat náš Zákaznický servis na telefonním čísle 226 523 096 (PO-ČT 9:00 - 17:00, PÁ 9:00 - 15:00).